תפריט
שירות לקוחות והזמנה טלפונית : 08-6616809

עיצוב זה פשוט

בעידן של היום הרצון לשינוי נמצא בכל פינה וגם בחלל ביתינו. רהיטים חדשים פריטי עיצוב שונים וייחודיים ועוד המון דרכים לשנות את פני החדר, המשרד או החלל בו אנו שוהים.

אחד השינויים הגדולים והבולטים שניתן לבצע בחלל מסויים הם דפנות או קירות החדר אותן, עד עתה , לא פשוט היה לשנות שכן הדבר היה כרוך בצביעה מחדש של החדר כולו על כל היביטיה.

מדבקות קיר הן פריט עיצוב רב עוצמה המאפשר לנו לבצע שינויים גדולים ומרחיקי לכת בעיצוב החלל ועיצוב פנים הבית או המשרד בעלות נמוכה מאוד ועם מאמץ מינימלי. כיום קיימות בשוק מדבקות קיר לא מעט סוגי מדבקות , כולן אכן מבצעות שינוי אך לאיכות המדבקה ישנה חשיבות מאוד גדולה. איש אינו רוצה מדבקת קיר מתקלפת או מתפוררת לאחר זמן קצר מאוד או חלילה מאבדת מצבעה ודוהה. אצלינו באוריון עיצובים מדבקות הקיר עשויות ויניל עמיד במיוחד בתנאי מזג אויר קיצוניים כמו חום , שמש ישירה, גשם, מים , רוח ועוד.

הדבקת מדבקת קיר הינה תהליך פשוט וקצר שאינו דורש ידע או מקצועיות על מנת להשיג תוצאות , כל שדרוש הוא מעט זמן ורצון ויש לכם עיצוב חדש לחדר למשרד או לכל חלל אחר שתחפצו לשנות.

 מדבקת קיר איכותית מגיעה עם שכבה שקופה הנקראת "אפליקציה" עליה מודבקת המבדקת ולאחר שמניחים את המדבקה על הקיר, הדבק של מדבקת הקיר חזק יותר מדבק שכבת האפליקציה ונדבק לקיר בעוצמה גדולה מזו של שכבת האפליקציה מה שמאפשר הסרת שכבת האפליקציה באופן קל תוך השארת מדבקת הקיר על הקיר עצמו ובכך מסתיים תהליך ההדבקה.

למרות האמור לעיל, ניתן להסיר מדבקות קיר ללא בעיה גם לאחר זמן רב מבלי לפגוע בקיר (בהנחה וצבע הקיר אינו "חלש" או מתפורר).

שינוי עיצוב

 במידה ותרצו לשנות שוב עת עיצוב החדר שלכם בעתיד - תמיד תוכלו לרכוש מדבקה חדשה ופשוט להדביק אותה במקום או בנוסף למדבקה הישנה, זהו שינוי עיצובי גדול מאוד לחלל בו אנו שוהים בעלות של כמה מאות שקלים בודדים ביחס לצביעה מחדש שעלול להגיע אף לאלפי שקלים לחדר.

מדבקות קיר מגיעות בשלל צבעים ומידות וניתן לכסות פגעים בקיר, קופסאות חשמל מכוערות, חורי מסמרים או ברגים ועוד מגוון פגעי קירות ידועים - כל שנחוץ היא מדבקת קיר איכותית מויניל שפשוט תודבק על הפגע ותסתיר אותו.

עיצוב נקי

ישנן פינות בבית בהן הילדים נוגעים שוב ושוב כמו למשל הקיר ליד המדרגות, או ליד מסדרון החדרים, פינות מסויימות במטבח וכו', פינות אלו אידיאליות להדבקת מדבקת קיר שניתן לנגב במים בלי בעיות - גם להסתיר את הפינה המלוכלכת שבדרך כלל הופכת קיר לבן לשחור עם הזמן וגם לאפשר דרך פשוטה וקלה לנקות את אותה הפינה בעתיד ללא מאמץ מיוחד.

 

אם אתם רוצים לבצע שינוי אמיתי בבית שלכם שהוא גם עיצובי ואסטתי וגם שימושי מאוד דפדפו בקטלוג המדבקות הענק שלנו וריכשו עכשיו מדבקת קיר!

2011 כל הזכויות שמורות ל-"אוריון עיצובים" מדבקות קיר מעוצבות - פשוט לעצב את הבית
אוריון עיצובים מדבקות קיר היצול 14 אשקלון ישראל 08-6616809
050-6616809
בניית אתרים ואפליקציות FerNet |  שלטי בטיחות